2. kvinder

2. KVINDER

I Sundby Boldklub har vi kvindeseniorhold for alle.

Det er vigtigt, at unge kvinder fastholdes i fodbolden, også på seniorniveau, og i Sundby Boldklub har dette segment stort fokus.

Gennemsnitsalderen i truppen omkring vores 2. kvindesenior er ca. 20 år - og en af ​​de absolut laveste i rækken - og flere piger kan endda spille U18 endnu.

Holdet spiller i KS og går målrettet mod oprykning i efteråret.

Hvis du er ny spiller, og har lyst til at prøve kræfter på et af vores kvindehold, så kontakt venligst træner Lars Nielsen for at lave en aftale om prøvetræning.

Hos 2. kvindesenior vil der være mulighed for at træne gratis med de første par uger, og derefter vil du få en seriøs tilbagemelding i forhold til, om du passerer til truppen/holdet.

Selvom vi er seriøse med vores sport, så er det sociale og fællesskabet også en vigtig del i Sundby Boldklub, og der er fællesspisning, fester og ture med holdet gennem sæsonen.

Kontakt gerne træner Lars Nielsen for mere information.

Lars Nielsen

Mail:  Larn@dbusjaelland.dk

Træningsdage: mandag, tirsdag og torsdag