Årgang 2010

SUNDBY BOLDKLUB TALENTFODBOLD

Fra U13-U19 er årgangen delt i et talenthold og 1-2 breddehold.

Der fortsat behov for, at forældre hjælper til omkring holdet med sociale arrangementer, stævner, kørsel mv.

Der er mellem samarbejde talent- og breddehold. Fx kan breddespillere blive tilbudt et træningsforløb på talentholdet, ligesom talentspillere kan udvikle sig ved at spille kampe for breddeholdene eller ved at spille/træne en årgang op eller ned. Talenthold træner 3-4/ugen.

Selvom årgangen er delt i flere hold, anbefaler vi, at de sociale aktiviteter sker for hele årgangen. Fx fællesspisninger i Tutten, stævner, biografture og lign.

Forældreansvar

Spillerne begynder nu selv at kunne tage ansvar for træning og kamp. Men det er vores erfaring, at det betyder meget, at forældre bliver ved med at bakke op om træning, kampe og sociale aktiviteter ved at følge med på Kampklar.

Se hvilke opgaver, du kan hjælpe med her .

Kampklar

Alle vores hold kommunikerer via DBU's app Kampklar. Her melder (du) dit barn TIL og FRA træning og kampe.

For yderlige spørgsmål kontakt da holdets koordinator her