4. kvinder 7M

Amager fedeste hold, hvor der er plads til alt uanset niveau.

Vi er et socialt fodboldhold som går op i at træning skal være sjovt, samtidig med at vi prøver at dygtiggøre os.

Vi har fokus på udvikling, både personligt og som hold, og vi bestræber os på at lave så mange øvelser som muligt med fed.

Vi spiller 7-personer og har 2 hold, som begge spillere i Kvinde Senior Serie 2. Holdene til kamp er delt nogenlunde efter niveau, så spillere på samme niveau, spiller sammen, men vi hjælper også hinanden på tværs af holdene.

Vi håber og arbejder på, at vores ene hold kan spille sig op i serie 1 i denne sæson.

Vi er aktuelt ca. 25-30 spillere tilknyttet holdet. Truppen er meget blandet aldersmæssigt, de fleste er mellem 20-35 år, hvor gennemsnittet vil lægge omkring 27 år. Alle mellem 16-99 år er velkomne.

Vi træner tirsdag og torsdag og spiser ofte sammen, eller får en øl eller sodavand, i klubbens klubhus efter træning.

Vi laver også mange ting sammen uden for træning, f.eks. spiller volley på Amager strand eller drikker drinks og hygger.

Vi er altid på udkig efter nye seje kvinder der har lyst til at være en del af holdet. Hvis du har lyst til at prøve kræfter på vores hold, kontakt Kenneth Lundgreen på telefon 24 76 68 41 eller Christian AKA Manley på telefon 26 96 02 03 angående prøvetræning.