Åben træning for nye U13-U18 piger | Sundby Boldklub

28. juni 2021 kl. 17:14

U13-U18-PIGER INVITERER TIL ÅBEN TRÆNING I UGE 30

Kunne du tænke dig at blive den næste spiller til at hive den røde Sundby-trøje over hovedet?
Vil du gerne have en masse fede oplevelser med gode venner, spille underholdende fodbold og deltage aktivt i et lærerigt miljø med udvikling for øje? Så er dette tilbud lige noget for dig!

Sundby Boldklub tilbyder åben træning for alle vores årgange fra U13 til U18, hvor du får mulighed for at komme og prøve at træne med – helt uforpligtende, naturligvis. Du vil møde det respektive hold fra din årgang, vores fantastiske trænere og ikke mindst vil du få et indblik i, hvad det vil sige at være en del af et socialt og velspillende hold hos Sundby Boldklub.

Pigerne og trænerne står i klar i uge 30 på følgende dage:

U13 – mandag og onsdag kl. 16:30

U14 – mandag og onsdag kl. 17:30

U16 – mandag og onsdag kl. 17:30

U18 – mandag og onsdag kl. 17:30

Hvis ovenstående har fanget din interesse, så send en mail til vores Head of Coaching, Henriette Dahl, på: henriette_d87@hotmail.com

Vi glæder os til at møde dig!