Målmænd søges til U13-U18 piger | Sundby Boldklub

28. juni 2021 kl. 17:16

Vi søger målmænd til vores U13-U18 årgange - måske du er vores næste målmand?

Går du med en drøm om at prøve dig selv af på højeste niveau, eller ønsker du måske at prøve dig selv af i nye rammer – så kan det meget muligt være dig, vi søger!

Hos Sundby Boldklub vægter vi pigefodbold meget højt. Det betyder blandt andet, at vi har kompetente og uddannede trænere i hver årgang, at vi har en Head of Coaching, og at vi tilbyder fantastiske rammer og et dertilhørende solidt træningsmiljø, der sikrer din fortsatte udvikling som fodboldspiller!

Vi søger lige nu målmænd til vores hold fra U13 til U18. Alle hold spiller i enten Liga 1 eller Øst 1 efter sommerferien, hvorfor du kan forvente at blive udfordret på et rigtig højt niveau.

Vi tilbyder tre ugentlige holdtræninger, akademitræning samt to ugentlige målmandstræningspas.

Hvis det lyder som noget for dig, så kontakt vores Head of Coaching, Henriette Dahl, på: henriette_d87@hotmail.com – så arrangerer vi en gratis og uforpligtende målmands- og holdtræning, hvor du får mulighed for at se os an og omvendt.

Vi glæder os til at høre fra dig!