Ny cheftræner til U19-drenge | Sundby Boldklub

28. juni 2021 kl. 14:43

Til den kommende sæson har vi tilknyttet Nichlas Hindsberg som ny cheftræner for vores U19-1.

Nichlas er ikke et ubeskrevet blad i Sundby-regi, da han har et indgående kendskab til klubben i forvejen, eftersom han tidligere blandt andet har været ansat som Head of Coaching.

Hindsberg har DBU’s B-licens i bagagen samt en masse erfaring fra øverste hylde som spiller, hvor han både har optrådt for Lyngby Boldklub samt Farum/FC Nordsjælland i Superligaen.

Hindsberg vil indgå i et tæt samarbejde med Thomas Karabulut og Karim Graini, der er henholdsvis chef- og assistenttræner for vores 1. herre. De tre skal sammen sikre en god transition for vores bedste ungdomsspillere, når de er klar til at tage skridtet op på vores 1. senior, der efter sommeren skal spille Københavnsserien.

Vi glæder os til at byde Nichlas velkommen, og vi ser frem til at følge U19-holdet i den nye sæson!