Fnuggi 3-6 år

FNUGGI

Fnuggi -afdelingen består af både piger og drenge i alderen 3-6 år. Om sommeren træner vi på kunstgræsbanen. Fra 1. november til ca. 1 april trækker vi indendørs i Prismen i Holmbladsgade.

Træningen

Træningen handler om at have det sjovt, at lære en masse og om at være aktive sammen.

Holdene i Fnuggi -afdelingen er inddelt efter årgang, således at medlemmer, der er født i samme år er på samme hold. Nogle gange mixer vi lidt, så det passer med øvelserne.

Som medlem i Fnuggi -afdelingen deltager både børn og forældre aktivt. Vi forventer, at der deltager én forælder per aktivt barn. Det betyder, at forældrene deltager i træningen enten ved at stå for nogle øvelser eller hjælpe børnene med at deltage i øvelserne. Vi løfter i flok og hjælper hinanden.

Det koster 750 kr. pr halvår at træner med Fnuggi .

Kampklar

Alle vores hold kommunikerer via DBU's app Kampklar. Her melder du dit barn TIL og FRA træning.

For yderlige spørgsmål kontakt da holdets koordinator.

Drenge: Karim Graini mail kg@sundbyboldklub.dk

Pige: Kim Jørgensen Grummesgaard Mail: kimgrumme@hotmail.com