1. herre - Danmarksserien

Sundby Boldklub 1. herresenior er et hold bestående af en del unge spillere, samt nogle få rutinerede kræfter. Mange af vores unge spillere har haft en stor del af deres fodboldopdragelse i klubben gennem børne- og ungdomsholdene i klubben.

Holdet kendetegnes ved, at vi har spillet med et højt teknisk niveau, taktisk forståelse (spilintelligens), samt en gruppe spillere der sætter en ære i at passe deres træning tre gange om ugen og med kamp i weekenderne. Udover at være seriøse omkring vores tid sammen på grønsværen, så er det sociale og fællesskab også en vigtig del af holdets værdier.

Vi er en klub i rivende udvikling og har ambitioner om, at vi på sigt at blive divisionsklub. Vores nuværende placering er Danmarksserien.

Vi har en ambition om, at det gode ungdomsarbejde der laves i klubben skal have en afsmittende effekt på klubbens 1. senior. Spillere der er kendt med vores fodboldfilosofi og som har redskaberne til at udføre det på banen.

Vi har rigtig gode faciliteter såsom:

• Fedt omklædningsrum med egne nummererede pladser/båse med eget skab. • Nummereret træningssæt til alle i truppen.

• Tøjvask til hver træning.

• Gratis træningskort til Sporting Health Club.

• Veo kamera til kampe.

Vi bestræber os på at have en spillertrup på 25 spillere, da vi har 25 pladser i vores omklædningsrum.

Trænerstab omkring 1. holdet: En cheftræner, en assistent, en målmandstræner (3 gange ugenligt), en fysisk og mentaltræner, en transitionstræner, samt en holdleder. Derudover, så har vi en fysioterapeut tilknyttet holdet (3 gange om ugen).

For yderlige spørgsmål kan der rettes henvendelse til holdleder Kim Grummesgaard på tlf: 93 93 77 70 eller på email: kimgrumme@hotmail.com.