Tilmelding & Pris

Pris:

Guld-pakken: 750 kr. månedligt for akademitræning 3 gange ugentligt, samt forplejning.

Sølv-pakken: 550 kr. månedligt for akademitræning 2 gange ugenligt, samt forplejning.

Bronze-pakken: 350 kr. månedligt for akademitræning 1 gang om ugen, samt forplejning.

Indmeldelse/udmeldelse:

Indmeldelse foretages via linket HER

Ved udmeldelse gælder følgende regler:

Et medlemskab kan til enhver tid opsiges med et varsel på løbende måned + 1 måned. Opsigelse vil være gældende fra modtagelsesdatoen. Udmeldelse skal ske skriftligt til sundbyfodboldakademi@hotmail.com samt partner@sundbyboldklub.dk (klubadministrator).

Til de børn, som ikke vil få plads, vil det være muligt at blive oprettet på en venteliste til Sundby Boldklub Fodboldakademi.

Har man yderligere spørgsmål er man velkommen til kontakte leder af Sundby Boldklub Akademi:

Thomas Karabulut
E-mail: thomaska2@hotmail.com