Ændringer i den sportslige bemanding | Sundby Boldklub

03. december 2021 kl. 13:58

Sundby boldklub ændrer den sportslige bemanding

Fra årsskiftet har Steen Gleie valgt at påtage sig nye udfordringer i Holbæk. I Sundby vil henholdsvis Patrick Tronborg og Frank Jonsen overtage rollerne som Head of Coaching i Sundby Boldklub.

”Jeg har også denne gang været glad for at være I Sundby Boldklub, som er en klub med hjertet på rette sted og et godt talentarbejde. Nogle gange får man et tilbud, som man ikke kan sige nej til, og det kom fra Holbæk”, siger Steen Gleie.

”Steen har været betydningsfuld for vores klub – både i forbindelse med vores ansøgning og fastholdelse af drengelicensen. Samtidig har Steen været en god sparringspart for ledelsen i forhold til de sportslige skridt, vi skal tage i de kommende år”, udtaler Bo Hammer.

”Jeg sender en hilsen til min gode ven Jakob i Holbæk, som helt sikkert vil få gavn af Steens store viden”, fortsætter Bo Hammer: ”Med både Patrick og Frank om bord, er jeg ikke i tvivl om, at vi vil fortsætte den sportslige udvikling af Sundby Boldklub, som vores aftale med en række sponsorer giver os mulighed for. Mere herom på vores ekstraordinære generalforsamling i december.”

Patricks rolle udvides for en periode, men hans store netværk vil hurtigt sikre klubben en person, der overtager rollen som ungdomsudviklingstræner.

Frank har på kort tid sat sit præg på Sundby Boldklub og vil sætte yderligere præg på vores vej mod en fremtidig pigelicens. Klubben har et ganske fint udgangspunkt, men som Frank siger: ”Også et pænt stykke vej derhen.”