Fnuggi 3-6 år

Fnuggiafdelinegn består af både piger og drenge 3- 4-5 og 6 år, der træner fælles hver tirsdag 17:00 - 18:00
Om sommeren trænes foran klubhus og om vinteren trækker man indendørs i Prismen i Holmbladsgade.

Om vores FNUGGI-konceptet.

For vores yngste medlemmer (U3-U4, U5, U6 ) har vi udviklet et ganske særligt koncept, som vi kalder Fnuggi. Idéen udspringer af vores lyst til at give fodboldtilbud skræddersyet til vores yngste medlemmer, og her har vi fokus på, at de skal have det sjovt og lære en masse.

Herudover vil vi gerne involvere vores yngste medlemmer og deres forældre træningen og i klubben. Det vil vi, fordi vi ønsker en klub med liv og aktive medlemmer, der deltager i beslutningerne, såvel som arbejdet med at udføre dem. Derfor håber vi, at I vil hjælpe til, både med at få lavet god og sjov træning, men også til at skabe en god stemning og hygge i klubben.

Aldersinddeling i Fnuggi-afdelingen

Holdene i Fnuggi-afdelingen er inddelt efter årgang, således at medlemmer, der er født i samme år er på samme hold. Nogle gange bliver der til træning mixet lidt, så det passer med øvelserne.

Fnuggi-afdelingen i Sundby Boldklub tilbyder

Faciliteter og materialer til fodboldtræningen, samt velplanlagt træning med fokus på sjov og læring.

Der er også mulighed for at deltage i kampe, stævner og andre arrangementer med afdelingen. Hertil kommer hygge i klubben, hvor der er mulighed for at købe mad i “Tutten”, klubbens Cafë. Se andet sted på hjemmesiden for den ugentlige menu. Hvis du vil spise dagens menu skal det bestilles i “Tutten” senest dagen før på telefon 32 95 68 60.

Hvad forventer vi til gengæld?

Kontingent

750 kr. pr 1/2 år.

Deltagelse

Som medlem i Fnuggi-afdelingen deltager både børn og forældre aktivt. Vi forventer at deltagelsen sker med én forælder per aktivt barn. Det betyder, at også forældrene deltager i træningen, enten ved at stå for nogle øvelser eller hjælpe børnene med at deltager i øvelserne.

Herudover forventer vi også, at forældrene er villige til at hjælpe at til ved stævner og dens slags, ved at køre, bage en kage eller lignende.

Deltagelse er meget vigtigt i Fnuggi-afdelingen af tre årsager:

• Det kan lette arbejdet for vores frivillige trænere og ledere, som bruger meget tid i Sundby Boldklub.
  • Vi ønsker en klub med liv og deltagelse af mennesker i alle aldre og afskygninger.
  • Det giver gode oplevelser med børnene at deltage i træningen sammen med dem.

Derfor forventer vi i Fnuggi-afdelingen, at der i høj grad er deltagelse af både medlemmer og deres forældre.

Information

Vi bestræber os i afdelingen på at holde et højt informationsniveau. Det gør vi primært via tre kanaler:

• www.mitdbu.dk er en hjemmeside, hvor hvert medlem kan få information om til- og framelding til kamp og arrangementer. Trænerne i afdelingen bruger Kampklar som er et link på mitdbu.dk bruges til at holde styr på medlemmerne samt at sende informationer via mail eller sms til medlemmerne og deres forældre.
  • Klubbens hjemmeside www.sundbyboldklub.dk  Her kan du finde information om klubben og om hvad der foregår i alle klubbens afdelinger inkl. Fnuggi-afdelingen. Klubben har en meget aktiv web administrator, så husk at se på hjemmesiden mindst et par gange om måneden. Klubbes Facebook profil : sundbyboldklub
  • Sedler med information som bliver uddelt til træning.

Derudover er der naturligvis altid mulighed for at kontakte en af trænerne eller lederne.

Tilmelding og afbud til træning, kampe og arrangementer

Indmeldelse via klubbens hjemmeisde: Tryk Her

Tilmelding og afbud til træning er ikke nødvendigt.

Til kamp og stævner skal man melde sig til på kampklar. senest dagen før den sidste træning inden kampen. Hvis der er for mange spillere tilmeldt, udvælges der, sådan at alle får prøvet at spille lige meget.

• Alle forældre er med til at træne sit eget barn, og skal stå for eller hjælpe til med øvelser.
  • Alle forældre løfter i flok og hjælper til!
  • Al træning og alle holdninger er efter DBUs “Holdninger og handlinger” og “aldersrelateret træning”.
  • Alle forældre bedes holde sig informeret i gennem holdsport, deres mailbox, og vores hjemmeside, www.sundbyboldklub.dk .
  • Husk, at alle kommer for at hygge sig, tag derfor ansvar, undgå brok, og hjælp til hvor du kan.

Lidt små video link fra en træning