Design vores nye maskot og vind gavekort til Tutten og Amar'sport

image Mark Engelsted
Mark Engelsted
30. april 2024 kl. 12:10
Mark Engelsted

Kære medlemmer af Sundby Boldklub,

Vi søger efter en helt særlig figur til at repræsentere vores fodboldklub, og vi har brug for din hjælp!

Maskotten skal styrke vores fællesskab og identitet som fodboldklub, og vi har brug for din kreativitet og input!

Med en ny maskot ønsker vi at skabe en symbolfigur, der kan repræsentere vores værdier og karakter på en unik måde. En maskot vil ikke kun tilføre sjov og glæde til vores arrangementer, men den vil også være et symbol på vores fællesskab og engagement i klubben.

Hvem kan deltage?

Alle med en relation til og interesse i Sundby Boldklub kan deltage. Medlemmer, forældre, fans, små kreative sjæle - ja alle uanset alder og baggrund. Vi opfordrer både amatører og professionelle kunstnere til at deltage.

Hvordan deltager man?

Det er nemt! Bare udfold din kreative side og design en maskot, der passer til vores fodboldklubs identitet og værdier. Du kan tegne, male, skulpturere eller endda skabe en digital illustration. Lad din fantasi løbe vild! Vores værdier i Sundby Boldklub er ENGAGEMENT | FÆLLESSKAB | GLÆDE | RESPEKT.

Hvad skal maskotten hedde?

Vi beder dig om at finde et navn, der vil passe godt til vores kommende maskot.

Hvad skal maskotten repræsentere?

Vi ønsker, at vores maskot afspejler Sundby Boldklubs karakteristika, værdier og mål. Tænk over, hvad der bedst kan symbolisere Sundby og de karaktertræk der definerer vores klub.

Hvad kan du vinde?

Den heldige vinder af Mascot konkurrencen vil blive belønnet med et gavekort til Tutten for 2 personer, der består af en menu for 2 og et gavekort til Ama'r Sport på 300,-DKK. Derudover vil vinderens design blive brugt som vores officielle maskot, og de vil få æren af at se deres kreation blive en del af vores branding.

Hvornår er deadline?

Indsendelser skal være modtaget senest den 24/5-24. Vinderen vil blive offentliggjort på vores sociale medier og hjemmeside den 14/6-24.

Alle forslag sendes til Kaa@sundbyboldklub.dk og marker mailen enten med "Maskot" eller "Navn".

Så hvad venter du på? Grip dine kunstneriske redskaber og vær med til at forme vores fodboldklubs fremtid ved at skabe vores nye maskot!

På vegne af Sundby Boldklub,

Aamann