Ny partner - Velkommen til Bambusa

Mark Engelsted
04. marts 2024 kl. 13:44
Bambusa bliver Businesspartner

Bambusa bliver partner i Sundby Boldklub.

Det er med stor glæde, at vi kan byde velkommen til Bambusa som partner i Sundby Boldklub.

Bambusa har siden 2017, hjulpet foreninger i Norge, Sverige og Danmark med at skabe gevinst til børn og unge, gennem salg af deres miljøvenlige produkter.

Deres super populære sokker er lavet af bambus og emballage af genbrugsmaterialer med et miljørigtigt udtryk.

Kommerciel direktør i Sundby Boldklub, Mark Engelsted, udtaler:

"Jeg er glad for at få Bambusa med på partnerholdet i klubben. Vi har et par super fede projekter på tegnebrættet for vores børn- & ungdomsafdeling, som vi håber kan blive finansieret gennem salg af deres produkter. Ydermere, kommer vi til at lave nogle konkurrencer, således de pågældende hold der bidrager til salget, kan få nogle kroner i holdkassen.

Det var vigtigt for mig, at Bambusa trådte ind på lige vilkår med vores eksisterende partnere, og der skulle heldigvis ikke meget overtalelse til, før de købte ind i vores klub og visioner for fremtiden og jeg glæder mig til et spændende samarbejde".

Bambusa vil fremover blive eksponeret gennem vores 1. herrer og senere på foråret også være kampsponsor. Ydermere vil 50% af omsætningen fra deres produkter, gå direkte til klubben.

Velkommen til Bambusa og tak for tilliden!