Sundby Boldklubs Venner - Bliv medlem og støt ungdommen i klubben.

Mark Engelsted
16. februar 2024 kl. 13:49

Kære medlem af Sundby Boldklub

I tilknytning til Sundby Boldklub er vi en gruppe af mennesker, der i august 2023 har etableret en støtteforening.

”Støtteforeningen Sundby Boldklubs Venner”

Foreningens formål er, at yde Boldklubbens Ungdomsafdeling støtte, såvel praktisk som økonomisk.

Foreningen har allerede gennemført en række aktiviteter, for at samle penge ind. F eks Bankospil og medlemshvervning, og vi har indtil nu fået ca. 50 medlemmer. Flere aktiviteter er på vej.

På vores næste bestyrelsesmøde den 7. februar skal vi tage stilling til en ansøgning om at hjælpe 120 pigefodboldspilleres tur til Fredericia til sommer.

Støtteforeningen er økonomisk uafhængig af Sundby Boldklub, men vi arbejder nært sammen med Sundby Boldklubs bestyrelse og ungdomsafdelingens trænere og ledere.

Kunne du tænke dig at støtte Støtteforeningen Sundby Boldklubs Venner, så kan du blive medlem af støtteforeningen ved at sende kr. 300,- til Mobil Pay nr.215818. Husk at skrive din mailadresse i kommentarfeltet.

Hvis du vil sende en gave til Støtteforeningen Sundby Boldklubs Venner, kan du sende et beløb efter dit eget valg til Mobil Pay nr. 215818 og skrive ”gave” i kommentarfeltet.

Din support vil gøre en meget stor forskel for drenge og piger, som spiller fodbold i Sundby Boldklub.

Bedste klubhilsen

Støtteforeningen Sundby Boldklubs Venner

Stotteforeningen@sundbyboldklub.dk

Bestyrelse Sundby Boldklubs Venner:

Jan Schumann      formand

Per Agerbo            næstformand