Amager Q inviterer til prøvetræning for årgang 08 og 09 | Sundby Boldklub

08. juli 2021 kl. 18:14

AMAGER Q indbyder til prøvetræning 23. og 30. juli i Sundby Boldklub

Mødetid og indskrivning kl. 10.30. Træning kl. 11.00.

Amager Q starter op i august med to nye årgange, og vi ser frem mod det 3. år som træningsfællesskab med fokus på Amagers bedste piger i årgang 2008 og 2009.

Lars Nielsen, der har trænet pigerne det sidste år, fortsætter med årgang 2008, og hos årgang 2009 byder vi et stort velkommen til Mikkel Bischoff, der tiltræder som ny træner for denne årgang.

Der arbejdes i øvrigt lige nu med at finde de rigtige assistenter, som vil blive præsenteret senere.

Tilmelding til prøvetræning sker på amagerqpiger@gmail.com, hvor man skriver navn, alder og klub. Her kan der ligeledes stilles eventuelle spørgsmål til projektet.

For pigernes skyld, er det vigtigt, at der er foretaget en snak/vurdering med egen træner om pigernes træningsparathed samt niveau. Herefter er prøvetræningen netop en mulighed for at komme og få prøvet talentet af.

Amager Q er et træningsfællesskab for de bedste piger på Amager, og træningen er ikke kun hos Sundby Boldklub, men derimod også i Dragør Boldklub og Hekla Boldklub, da det er et fælles Amager-projekt, hvor klubberne er repræsenteret i styregruppe, hvorfor de tager lige del i administration og planlægning.

Pigerne får træning, træningstøj, vask, forplejning og en masse opmærksomhed, der ligeledes er med til at gøre fællesskabet unikt på tværs af klubberne. Pigerne udvikler sig sammen, og på sigt vil vi forhåbentligt se mange af pigerne følges op på højeste niveau og deltage på DBUs talentcenter.

God sommer!

Styregruppen Amager Q