Holdledere søges til talenthold | Sundby Boldklub

12. august 2021 kl. 14:51

Frem mod sæsonen 2021/2022 søges engagerede og motiverede holdledere til nogle af de bedste talenthold på Amager

Sundby Boldklub er en klub i rivende udvikling!
Vi har rundet 1200 medlemmer, og vi har pt. fire fuldtidsansatte samt seks deltidsansatte, der, sammen med alle vores stærke frivillige, sørger for, at Sundby Boldklub fortsætter med at være en af de mest attraktive klubber at spille fodbold i.

I forbindelse med den øgede vækst, søger vi holdledere, der kan assistere vores talenthold med diverse opgaver.

Vi søger dig, der er fodboldinteresseret, er motiveret for at være en del af et ambitiøst talentmiljø, og dig, der har lyst til at indgå i et fællesskab, hvor der er højt til loftet!

Dine arbejdsopgaver:

• Være holdets ansigt udadtil og tage imod modstanderhold samt dommer ved hjemmekampe
  • Stå for materialer og kamptøj ved hjemme- og udebanekampe
  • Stå for at sætte holdkort via DBUs platform
  • Lave live-opdateringer fra kampene via DBUs platform
  • Tage billeder fra kampene vha. mobiltelefon (som herefter sendes til vores PR- og kommunikationsansvarlige)
  • Eventuelt skrive korte kampreferater (som ligeledes sendes til vores PR- og kommunikationsansvarlige)
  • Koordinere kørsels- og frugtordning

Hvad du får:

• En plads i et solidt talentmiljø
  • Fuld tøjpakke med træningstøj, jakke mv.
  • Et godt fællesskab i en social klub
  • Mulighed for at præge udviklingen for klubbens bedste spillere
  • Gode point til dit CV

Jobbet er frivilligt, hvorfor der er tale om ulønnet arbejde. Vi understreger derfor betydningen af, at du har en passion for fodbold og dét at arbejde med talentudvikling.

Har ovenstående fanget din interesse – eller har du yderligere spørgsmål til stillingen – er du meget velkommen til at kontakte vores talentchef, Steen Gleie, på mail sg@sundbyboldklub eller på telefon 5192 1079.