Eksponering

EKSPONÈR DIN VIRKSOMHED GENNEM SUNDBY BOLDKLUB OG SKAB MERE FORRETNING.

Ønsker du at tage din virksomheds synlighed til nye højder og nå ud til vores passionerede fællesskab? hos Sundby Boldklub giver vi dig unikke muligheder for at eksponere din virksomhed gennem Amagers største klub målt på medlemmer.

Mulighederne er mange, og vi tager altid en snak med vores partnere, for at finde den løsning der passer bedst til behovet.

Med et partnerskab hos Sundby Boldklub, går værdien begge veje. Vi har fuldtidsansatte der tager sig af dig og din virksomhed fra start til slut og sammen laver vi en aktiveringsplan for partnerskabet, således vi sikrer maksimal udbytte. Vi er kreative og åbne for skæve og innovative idéer, så din virksomhed kan positionere sig stærkt over for målgruppen.

🔵 Logo Eksponering: Få dit virksomhedslogo prominent vist på vores trøjer og shorts. Bliv en del af vores hold og skil dig ud på og uden for banen.

🔵 Banner Eksponering: Synlighed er nøglen, og vores kampdage tiltrækker medlemmer og besøgende. Placer dit brand på et 4x2m banner på vores bane, så det fanger alles opmærksomhed og forankrer dit brand i deres bevidsthed.

🔵 Digitale Eksponeringsmuligheder: Vores online tilstedeværelse er stærkere end nogensinde. Bliv en del af vores digitale verden med skræddersyede partnerskaber, annoncer og indhold på vores hjemmeside og sociale medieplatforme, hvad enten det er Facebook, Instagram, LinkedIn eller TikTok, så er vi kreative i vores aktivering.

🔵 Partnerarrangementer: Gå ud over eksponering og skab dybere forbindelser med vores passionerede fællesskab gennem skræddersyede partnerarrangementer, hvor du kan engagere og netværke med både medlemmer og besøgende.

🔵 Årgangspartner: Eksponér din virksomhed gennem en specifik årgang og/eller hold. Det kan være du har en særlig målgruppe, som forældre og bedsteforældre, hvor dette kunne være relevant.

🔵 Lokal Indflydelse: Din eksponering hos os er mere end blot markedsføring - det er en måde at styrke din lokale indflydelse og vise dit engagement i vores lokalsamfund.

Og meget mere..

Eksponering hos Sundby Boldklub er din mulighed for at positionere din virksomhed som en vigtig del af lokalmiljøet på Amager, samt skabe forrentning gennem en af Københavns største foreninger. Vi tilbyder skræddersyede løsninger, der passer til dine mål og ønsker.

Tag kontakt til vores kommercielle team for at udforske de mange måder, vi kan skabe værdi for dig og din virksomhed.

Kommerciel direktør

Mark Engelsted