Nedtakt Danmarksserien - SE MÅLENE: Sundby Boldklub 4-1 Næstved(2).

image "Julle" scorer til 3-0
Mark Engelsted
09. oktober 2023 kl. 12:02
Især "Julles" mål til 3-0 var en fryd for øjet!

1. herrer kom tilbage på vindersporet efter en overbevisende sejr 4-1 over Næstved.

Det blev en flot 1. halvleg, hvor drengene leverede deres bedste spillemæssige præstation i sæsonen. En rigtig god boldomgang og et energisk pres gjorde at gæsterne havde rigtig svært ved at håndtere slagets gang og det ene angreb efter det andet rullede ned mod gæsternes mål.

Der skulle dog et straffespark til, begået mod Magnus Krogh Hansen, til at starte festlighederne. Mads Jul Jørgensen eksekverede sikkert fra 11-meter pletten til 1-0 føring.

Lidt efter er det så Magnus Krogh, som selv kommer på måltavlen, da han følger op på et skud på mål fra Casper Illum og banker bolden i kassen. Kort før pausen er det så Julius Hamburger-Toft, som efter et fremragende angreb udplacerer Næstved keeperen til 3-0. En fremragende halvleg, hvor både Krogh og Jeppe Sindahl også fik et par scoringer. Desværre annulleret for offside.

2. Halvleg havde slet ikke samme kvalitet som 1. halvleg og det blev en til tider lidt rodet affære, hvor vi smed for mange nemme bolde væk.

Næstved får reduceret, da der var 5 min tilbage af kampen, på et hjørnespark. Men i kampens overtid får vores tre indskifter lukket kampen. Lukas Ssemanda finder med en flot aflevering Nicklas Olabi bag om forsvaret. Olabi finder med en flot aflevering Lucas Karabulut foran mål og han dirigerer sikkert bolden i mål til 4-1.

Endnu en gang tak for den flotte opbakning på hjemmebane.

SE MÅLENE HER:

I næste uge venter der så et lokalbrag, hvor AB Tårnby kommer på besøg. Vi tabte den omvendte kamp med 2-1 på Tårnby Stadion, så mon ikke der er nogle drenge, som vil være super tændte og motiveret for at få revanche for nederlaget fra sidst.

Kampen spilles kl 15 på hjemmebane.