Nedtakt Danmarksserien - SE MÅLENE: Sundby Boldklub 5-0 Brønshøj

Mark Engelsted
30. oktober 2023 kl. 15:22
Hattrick af Magnus Krogh Hansen i 5-0 sejr

Det blev til en knusende 5-0 sejr i topkampen hjemme mod Brønshøj Boldklub.

Sejren var ikke et mål for lille og det kunne have endt langt værre for gæsterne, som indtil dagens opgør blot havde indkasseret 6 mål i deres første 11 turneringskampe

Efter 12 min bringer Jeppe Sindahl Sundby foran med 1-0, da han bliver sendt i dybden af Magnus Krogh Hansen. Jeppe takker for tilliden og scorer sikkert. Lidt efter er Krogh tæt på at fordoble føringen, men hans afslutning går lige over mål.

Efter 28 minutter tager Krogh dog revanche, da han med en smart aflevering indenom deres bagkæde bliver spillet fri af Julius Hamburger-Toft. Krogh eksekverer denne gang sikkert og scorer til 2-0. Tre minutter efter kunne Jeppe have scoret til 3-0, da han kommer alene igennem med keeperen, men hans afslutning bliver lige på keeperen.

Jeppe tager dog revanche med en flot aktion og assist i det 41. minut, da han flot finder Krogh i dybden, som alene med keeperen igen sparker bolden sikkert i kassen til 3-0. I første halvlegs overtid bliver ondt værre for gæsterne. Et hjørnespark fra Krogh ender på bagerste stolpe. Mads Jul Jørgensen er vågen og header den på tværs til Frederik Skov Christensen, som header bolden i mål til 4-0, hvilket blev stillingen ved pausen.

I det 53. minut burde Jeppe have lukket kampen, da han bliver spillet i dybden af Johan Visti Becker. Hans afslutning går dog lige forbi mål. Efter en times spil får Krogh så scoret sit hattrick. Han kommer 1v1 mod Pierre Kanstrup og tager et træk på siden af ham og banker bolden fladt over i det fjerneste målhjørne. Der bliver ikke scoret yderligere trods nogle fine Sundby chancer, hvor Krogh kom tættest på med en afslutning på stolpen.

SE MÅLENE HER:

Så det endte med en meget overbevisende sejr, hvor hele holdet leverede en fantastisk indsats. Det værende både defensivt som offensivt og hvor Madvig i målet havde en relativ stille dag med blot en afslutning fra gæsterne indenfor rammen. Med sejren rykker holdet op på 2. pladsen, blot et point efter Gørslev.