Ny spiller til 1. herre - Velkommen til Magnus Langhorn

24. januar 2024 kl. 11:23
Velkommen "hjem" til Magnus Langhorn

Magnus Langhorn er ny mand hos 1. herre

Magnus er en teknisk stærk boldspiller med en rigtig god fod og spilforståelse. Han er desuden taktisk stærk og har en god fornemmelse for, hvordan de forskellige spilsituationer udvikler sig. Han er desuden en alsidig spiller og kan dække flere positioner på banen.

Vi kender jo Magnus fra tidligere, da han har haft en stor del af hans fodboldopdragelse i børneårene i klubben. Så vi kan vel med rette sige, at vi får endnu en Sundby spiller som vender tilbage til der, hvor det hele startede.

Vi glæder os til at arbejde med ham igen og er overbeviste om, at ham bliver en gevinst både på og udenfor banen.

Fakta om Magnus:

✔️Position: 6’er

✔️Medlem af Sundby Boldklub siden: 2006

✔️Del af 1. Herre siden: 2024

✔️Fodboldkarriere: Sundby boldklub ungdom (2006-2015), B1908 ungdom (2015-2019),
AC Amager academy (2019-2021), B1908
1 senior (2021-2024)

✔️Alder: 21 år

✔️Livret: Sushi

✔️Ynglingsklub: Liverpool

Magnus håber og drømmer om at spille Sundby i 3 division og sætte sit aftryk på tingene, både på og udenfor banen. Magnus er Sundby dreng ind til benet og derfor ville det betyde rigtig meget for Magnus.

Magnus er udlært elektriker og arbejder til dagligt som elektriker.

Velkommen "hjem" Magnus!