Ama´r Sport

Ama´r Sport

I Ama’r Sport er det primære mål at levere sportsudstyr og tøj til lokale sportsklubber, foreninger, virksomheder og individuelle sportsudøvere. Man værdsætter den lokale forbindelse og tror på, at det er den bedste måde at betjene deres kunder på. Den lokale tilknytning gør det muligt at yde den rette vejledning og assistance i valg af udstyr eller beklædning til både sportsklubber og virksomhedshold, når der deltages i sportsbegivenheder på forskellige sportsanlæg. I de seneste 20 år har sportsforretningen samarbejdet med både større og mindre klubber samt lokale virksomheder.

Amar Sport stræber man efter at bringe denne tilgang til onlineverdenen ved at designe deres hjemmeside så enkel og overskuelig som muligt. Man ønsker at gøre det let for kunderne at finde det rette sportsudstyr og tøj online.

Læs mere her