Kantspiller til 1. kvinder | Sundby Boldklub

12. april 2022 kl. 23:20

Første kvinder får tilgang af offensivspiller

Sundby Boldklubs 1. kvinder henter sent et offensivt kort i form af Laura Juul Hansen.

Laura har allerede fået debut i den røde trøje, og cheftræner, Lasse Lund Larsen, er ganske godt tilfreds med sin nye spillers præstation.

“Laura fik debut ude mod Varde IF, hvor hun leverede en super præstation. Det er helt fantastisk, at vi nu har fået godkendelsen i hus, så vi kan få glæde af hende i kamp.”

Laura Juul Hansen har været i klubben siden 1. februar, og hun var også med på holdets træningslejr i Spanien, hvorfor relationerne var på plads i kampen mod Varde IF. Lund Larsen var derfor heller ikke nervøs for at sætte hende på holdkortet.

“Laura har før prøvet at spille et hold i ligaen, så hun ved, hvad det kræver. Samtidig har Laura fået styr på relationerne, og så har hun nogle kvaliteter, der kan gøre ondt på de fleste hold. Hun er god til at komme forbi kan direkte modstander.”

Med tilføjelsen af Laura Juul Hansen, råder cheftræneren nu over flere offensive spillere, der skal hjælpe holdet med at opnå målsætningen om oprykning. Lund Larsen ser positivt på den øgede konkurrence i truppen.

“Vi har nu fire forskellige kanter med hver deres spidskvaliteter. Det gør, at vi ikke er nemme at spille mod.”

Velkommen til Sundby Boldklub, Laura!